Nu este niciun secret că publicarea de articole pe blog sau de articole pe un site este o modalitate excelentă atât pentru a crea conținutul necesar pentru a îmbunătăți strategia SEO a site-ului respectiv, cât și pentru a ne conecta cu publicul țintă la un nivel mai personal.
Așa că în articolul de azi am ales un subiect interesant, care ne va ajuta să înțelegem mai bine ce putem face pentru o dezvoltare cu succes.
Adevărul este că nu este ușor să creăm o mulțime de conținut de înaltă calitate, nu-i așa? Există o mare diferență între un blog de afaceri care este plin de postări lipsite de strălucire și neinformative și unul care abundă în conținut de mare valoare care atrage în mod natural cititorii.
Deoarece, în mod evident, veți avea rezultate mai bune în afaceri cu cel de-al doilea scenariu, trebuie să vă acordați timp pentru a crea conținutul pilon care să consolideze reputația blogului vostru ca sursă de conținut de calitate în cadrul industriei voastre.
Ce este conținutul pilon?
Conținutul pilon este conținutul care oferă un răspuns complet la orice întrebare pe care un utilizator o poate căuta pe un anumit subiect. Este conceput special pentru a oferi valoare cititorului și, de asemenea, pentru a se poziționa foarte bine în motoarele de căutare.
Caracteristicile de bază ale conținutului pilonului includ:
- Rezolvă o problemă sau răspunde la o întrebare cu informații complete și precise.
- Este diferit în ceea ce privește domeniul de aplicare sau detaliile față de alte conținuturi pe această temă.
- Este o combinație de încredere, util sau interesant.
- În ceea ce privește blogurile de afaceri, conținutul pilon poate fi definit, de asemenea, ca o serie de postări care reprezintă cea mai bună activitate a site-ului. Acestea sunt postările la care veți trimite noi vizitatori, precum și cele care vor continua să fie utile cititorilor mult timp după ce au fost publicate inițial.
Postările de pe blog și articolele sunt exemple excelente de conținut pilon ideal, dar infografiile, videoclipurile sau alte pagini informative sunt, de asemenea, tipuri de conținut utile care pot fi incluse pe o pagină pilon pentru a susține subiectul.
Beneficiile paginilor pilon
Beneficiul paginilor pilon pentru utilizatori este evident: oferă toate informațiile pe care aceștia le caută despre un subiect într-un singur loc. Dar există și mai multe beneficii pentru proprietarii de website-uri, printre care:
- Timp mai îndelungat petrecut pe paginile site-ului vostru. Cu cât utilizatorii au la dispoziție mai mult conținut pe care să-l consume, cu atât mai mult timp vor petrece făcând acest lucru.
- O scădere a ratei de respingere. Dacă utilizatorii găsesc ceea ce caută pe pagina voastră, nu se vor întoarce pe Google pentru a găsi o altă sursă.
- Backlink-uri și o tonă de distribuiri în social media. Paginile pilon sunt împărtășite pe scară largă și des, în special în rândul influencerilor dintr-un anumit spațiu.
- Obține trafic pe toată durata de viață a blogului sau a site-ului vostru. Conținutul pilon este un conținut veșnic verde, astfel încât valoarea sa nu scade în timp.
- O clasare ridicată în Google. Numărul mare de cuvinte, share-urile și backlink-urile vor contribui la îmbunătățirea vizibilității în.
Deoarece conținutul pilon merge dincolo de postările standard de pe blog, necesită un efort suplimentar pentru a fi dezvoltat. Dacă acest subiect v-a captat atenția, aruncați o privire la cei 5 pași pentru a vă crea propria serie de articole pilon.
Pasul 1: Înțelegeți-vă audiența
Construirea de conținut pilon pentru blogul personal sau de afaceri poate părea o activitate individuală – la urma urmei, nu este aceasta o oportunitate de a vă vărsa cele mai intime gânduri și cele mai semnificative sfaturi pentru cititorii voștri? Ei bine, da și nu.
Scrierea unui conținut pilon care să fie exclusiv al tău este importantă, dar este și mai important ca subiectele pe care alegeți să le abordați să rezoneze cu membrii publicului vostru. Dacă vă bazați pe aceste articole esențiale pentru a vă reprezenta afacerea în cel mai bun mod posibil, este important ca ele să fie de cea mai mare utilitate pentru cititorii voștri.
Pasul 2: Identificați cele mai presante nevoi ale cititorilor voștri
Acum că știți cine sunt membrii publicului vostru, este timpul să descoperiți problemele care îi preocupă, deoarece înțelegerea nevoilor lor urgente vă va ajuta să dezvoltați subiecte relevante pentru fiecare dintre posturile vostre pilon.
Există o serie de modalități de a vă folosi publicul pentru a determina cele mai bune idei de conținut:
- Sunteți un membru al publicului dumneavoastră țintă? Dacă da, încercați să vă amintiți cum v-ați simțit și la ce v-ați gândit atunci când erați începător în industria dumneavoastră. Gândiți-vă la întrebările pe care le aveați și la lucrurile pe care erați cel mai disperat să le învățați, iar apoi folosiți aceste idei ca bază pentru articolele pilon.
- Despre ce vorbesc membrii publicului vostru pe rețelele sociale? Dacă nu sunteți un membru al propriului vostru public țintă, puteți totuși să vă faceți o idee despre mentalitățile și interesele lor monitorizând conversațiile în curs de desfășurare pe platformele de socializare.
- Ce fel de prezentare ar fi ideală pentru publicul vostru țintă? Există mai multe tipuri diferite de conținut pilon cu potențialul de a fi de rang înalt și de a vă transmite informațiile, inclusiv ghiduri de instrucțiuni, postări bazate pe liste, postări bazate pe statistici, ghiduri de referință rapidă și postări de tip roundup.
Pasul 3: Creați un conținut al naibii de bun
În acest stadiu al procesului, ar trebui să aveți câteva idei pentru piese de conținut pilon care să răspundă nevoilor utilizatorilor voștri, nu doar acum, ci și în viitor. Acum este momentul să începeți să creați articolele pilon!
Pe măsură ce abordați procesul de creare a conținutului, nu uitați că articolele vostre de conținut pilon ar trebui să fie atât de utile și atrăgătoare încât membrii publicului să se simtă obligați să adauge pagina voastră la favorite și să le partajeze cu prietenii, membrii familiei și colegii lor.
Fiți atenți la Titlu – să fie cât mai captivant, intrigant și informativ, la Cârlig – acel element care atrage atenția la începutul articolului de blog, trebuie să îl facă pe cititor să dorească să continue să citească, la Poveste, Structură și Call-to-action – după ce ați uimit cititorul și ați făcut un miracol făcându-l să citească întreaga postare pe blog, trebuie să îi spuneți ce vreți să facă. Încheiați articolul cu un apel clar la acțiune, cum ar fi „Obțineți o consultație gratuită de marketing” 😊
Revizuiți și editați mai multe versiuni ale postărilor voastre de conținut pilon înainte de a le publica – întrebându-vă de fiecare dată dacă conținutul pe care îl împărtășiți depășește ceea ce se așteaptă cititorii voștri.
Pasul 4: Promovați-vă articolele pilon în mod regulat
După ce ați creat și publicat articolele pilon, ultimul lucru pe care doriți să îl faceți este să le lăsați să stea și să lâncezească pe site-ul vostru. În schimb, păstrați-le în fața publicului, promovându-le în mai multe locuri diferite.
- Creați un link către ele din pagina vostră „Despre”.
- Împărtășiți conținutul în comunitățile și grupurile vostre online. Dacă membrii îl consideră valoros, probabil că îl vor distribui pe blogurile lor și vă vor crește șansele ca conținutul să fie mai mult expus.
- Postați pe canalele voastre sociale și, dacă aveți bugetul necesar, amplificați postările pentru o mai mare expunere.
Este imperativ să creați un link către postările pilon de pe pagina voastră de pornire ori de câte ori este posibil, deoarece crește traficul de vizibilitate și clasificarea în motoarele de căutare.
Adăugați linkuri interne în cadrul postărilor curente de pe blog – în special cele populare.
Atâta timp cât articolele pilon sunt de top și oferă multă valoare, nu ar trebui să vă simțiți stânjenit să promovați aceeași serie de articole la nesfârșit. La urma urmei, dacă v-ați desfășurat corect procesele de cercetare și de creare de conținut, aceste articole ar trebui să continue să aibă o valoare durabilă pentru publicul vostru – ceea ce le face demne de a fi partajate în mod regulat.
Pasul 5: Actualizați conținutul pilon după cum este necesar
În cele din urmă, fiți cu ochii în patru pentru orice schimbări din industrie care vă cere să vă actualizați conținutul pilon.
Întreținerea adecvată este esențială pentru fiecare tip de post pilon, deoarece acestea sunt fundamentele întregului vostru blog și ar trebui să iasă mereu în evidență față de restul conținutului vostru. Nu vă fie teamă să fiți draconic cu editarea și verificați în mod regulat prin toate postările pilon pentru a vă asigura de relevanța lor.
Actualizarea regulată a articolelor de pe blog ajută, de asemenea, la creșterea clasamentului Google. Dar nu uitați să actualizați data reală de pe conținutul pilonului, deoarece Google are nevoie de acest pas pentru a recunoaște că bucata de conținut a fost efectiv actualizată. Adăugați o notă simplă în partea de sus a piesei pentru a indica faptul că a fost actualizată.
În final, putem spune clar că, conținutul pilon dă roade.
Deci, în general, deși ar putea dura mult mai mult timp pentru a crea postările de conținut pilon în comparație cu postările mai scurte pe care le faceți pe blogul vostru de afaceri, ar trebui să considerați că traficul suplimentar de căutare și de recomandări merită efortul.
Iar dacă v-a plăcut acest articol, vizitați-ne pe Facebook, Instagram și scrieți-ne să povestim pe hello@creativeadvertising.ro 🙂