Podcast pentru afaceri moderne, în curs de dezvoltare!

La Creative Advertising oferim servicii de realizare emisiuni tip podcast atât audio, cât și audio-video, pentru ca tu și afacerea ta să ieșiți în evidență prin ceva inedit!

Experiență în mass-media și devotament pentru profesie!

Colegul nostru, Radu Dărăban cu o experiență de peste 18 ani în radio și televiziune, cu o voce de neegalat, vine acum în sprijinul tău pentru a-ți atinge noi obiective în materie de marketing și promovare! Crezi sau nu, prezența pe rețelele de socializare sau blog-urile de business nu mai e suficientă dacă vrei să ieși în evidență cu ceva remarcabil!

Atragem atenția asupra afacerii tale, cu un podcast business

Realizarea unui podcast profesionist necesită elemente precum timp, energie și experiență mass media. Prin realizarea podcastului îți aducem aceste atuuri în compania ta, iar singurul efort pe care trebuie să îl depui efectiv este acela de a-i oferi colegului nostru indicații și doleanțe în ceea ce privește direcția în care să mergeți împreună.

Pe lângă faptul că vei câștiga timp pentru alte activități, lăsând comunicarea pe mâna noastră, vei vedea faptul că, podcastul are capacitatea să atragă atenția asupra companiei și implicit să ajute la creșterea și consolidarea brandului.

Construim comunități în jurul brandurilor!

Podcasturile au puterea de a crea și construi comunități în jurul lor. Și dacă aceste comunități primesc valoare educațională gratuită din partea noastră, ajung ulterior să se atașeze emoțional de brandul pe care îl reprezentăm în aceste emisiuni, să devină clienți și să recomande produsul/serviciile tale și către alte persoane.

Un podcast are capacitatea de a se adresa personal, aproape intim, către urmăritorul care, în cele din urmă, devine fidel și activ în conversații pe social media.

Implementarea unui produs de acest gen reprezintă o strategie sănătoasă de marketing pe termen mediu și lung într-o afacere care se află în creștere și dezvoltare.

Podcasturile sunt viitorul în comunicarea în afaceri

Suntem convinși că în viitorul foarte apropiat, fiecare companie care va dori să facă față trendurilor și cerințelor actuale ale pieței, va trebui să aibă integrată în structura organizațională un departament de media care să realizeze un podcast sau cel puțin să-și externalizeze acest serviciu companiilor și specialiștilor media.