Content writing

Dacă ai trecut pe la secțiunea COPYWRITING, ai înțeles deja cu ce ne ocupăm în acel segment, iar acum e timpul să lămurim ce putem include la categoria de content writing. Dacă textul are ca scop realizarea unui conținut pentru o pagină web sau pentru rețelele de socializare, sub formă de text, grafice, imagini sau video-uri, pentru a asigura o prezență remarcabilă în mediul online, atunci acesta poartă denumirea de text tip content sau conținut.

Textul de tip content este multidirecțional. Este ca un fel de conversație între prieteni, un text liber în exprimare, ca și un articol de blog.

Un asemenea text poate conține trimiteri la alte pagini sub formă de link-uri sau recomandări, poate formula întrebări și chemare la acțiune deopotrivă. Textele de conținut nu sunt menite să vândă în mod direct produse sau servicii, însă au rol de a umple cu conținut o pagină web, un blog sau un profil/pagină dintr-o rețea de socializare. Deoarece textele de acest tip au menirea de a oferi informație, de a umple spațiile de texte de creație nu neapărat cu scopul de a vinde, pe cât cu scopul de a construi și promova o imagine.

Așadar, rolul content writerului este de a scrie texte care să atragă vizualizări, like-uri, distribuiri și comentarii – toate acestea pentru a crește popularitatea, respectiv de a adăuga valoare și a trage clientelă.

Ce facem mai exact?

Aceste texte sunt scrise pentru a umple paginile web cu conținut de calitate înainte de lansarea sau relansarea unei pagini web, a unui landing page sau webshop. Aceste texte vor fi întotdeauna extrem de puternice, orientate SEO, originalitatea și calitatea acestora având scopul de a ajuta la prezentarea afacerii într-un mod absolut profesionist.

Reprezintă acele texte, ce nu au menirea de a atrage potențialii clienți într-un mod direct printr-un apel la acțiune (CTA), dar au ca scop informarea constantă a celor care urmăresc pagina unei afaceri de pe diferitele rețele de socializare. Vorbim aici de texte de tip conținut special concepute pentru rețelele de socializare (postări de tip text pentru  Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter etc.)

Articolele, indiferent de natura lor, reprezintă cel mai important tip de conținut pentru un website care acordă atenție și importanță pentru SEO. Așadar, scriem articole diverse și articole pentru blog-uri, SEO orientate, la comanda clientului, folosind cuvinte cheie și link building în funcție de nevoi și cerințele specifice.

Sunt probabil cea mai veche modalitate de a promova produsele și serviciile unei afaceri prin intermediul mass-media, atât online, cât și offline. Indiferent că un ziar este tipărit sau publicat în mediul online, publicitatea prin articole de presă sau advertoriale va fi mereu de impact dacă materialul publicat este solid, puternic și informativ pentru public.

Comunicatele de presă sunt ideale pentru a lansa în mass-media afacerea ta, produsele și serviciile pe care le oferi publicului sau un eveniment organizat de tine, chiar și atunci când nu ai posibilitatea sau nu dorești să organizezi o conferință de presă sau eveniment de lansare. Orice ziar sau portal de știri publică ad-litteram orice conținut pentru care clientul este dispus să plătească, de ce să nu oferi spre publicare conținutul perfect și să nu lași la voia întâmplării să apară informații incomplete?

Strâns legat de website content, dacă lucrezi la un nou site, un catalog sau broșură, print sau online, cu siguranță acest serviciu este perfect pentru nevoile tale. După o documentare profundă îți garantăm că oferta ta de produse și servicii va fi descrisă într-un mod profesionist, original și pe înțelesul tuturor.

Atunci când ai de prezentat o ofertă de produse sau servicii, cel mai ideal este să faci asta printr-o broșură sau catalog. Care e diferența? Numărul de pagini, evident. O broșură poate avea 2-10 pagini, iar un catalog poate depăși și 100 de pagini dacă ai conținut de calitate să-l umpli. Ei bine, noi ne asumăm orice conținut, dacă tu știi ce îți dorești.

Dacă consideri oportună această formă de comunicare cu actualii sau potențialii tăi clienți, dacă ai o bază de date cu adresele de e-mail ale clienților sau potențialilor tăi cumpărători, atunci noi îți scriem textele și te ajutăm cu selecția imaginilor și așezarea lor în pagină pentru a fi transmisă informația într-un mod cât mai atractiv publicului. De regulă, un conținut de calitate într-o astfel de revistă virtuală scurtă trebuie să fie extrem de informativ, ușor de digerat, compact și atractiv pentru ca cititorul să nu-l abandoneze după primele 5 rânduri.