6 modalități de a genera content proaspăt pentru pagina ta

Te întrebi deseori de unde atâtea idei noi, proaspete și ingenioase pentru a umple o pagină de blog sau de social media? Cauți deseori subiecte pe care nu le-ai mai dezbătut și nu prea mai știi de unde să te inspiri?

Îți prezentăm 6 idei care te pot ajuta în descoperirea (sau mai degrabă redescoperirea) roții de la căruță :), sau cu alte cuvinte, câteva ponturi pentru a găsi mereu și mereu noi subiecte de articole și postări pentru afacerea ta sau, de ce nu, a clienților tăi!

Pont #1: Organizează o sesiune de brainstorming cu echipa 

Atunci când suntem în pană de idei, cum se zice, legat de subiecte ce pot fi scrise pentru blog, pe social media sau pur și simplu în a mai realiza postări interesante și atractive pentru clienții noștri, la Creative Advertising obișnuim să organizăm sesiuni de brainstorming, unde „punem pe tavă” problemele pe care le întâmpinăm în fluxul nostru creativ personal și profesional și ne sprijinim cu idei reciproc, oferindu-ne inspirație creativă.

Atunci când echipa e mică, avantajul e că aceste brainstorming-uri pot fi foarte intense și pot fi dezbătute și înțelese ușor ideile, propunerile și sugestiile, iar în cazul echipelor mai mari, ideile pot fi multe, iar tu trebuie să-ți notezi sau să reții strict cele care pot fi ușor transformabile în subiecte potrivite ție.

Pont #2: Folosește exemple din viața reală 

Nu există loc mai bun pentru inspirație pentru creativi decât … viața reală. Uneori subiectele se află chiar aici sub nasul nostru și tot ce trebuie să facem este să ne inspirăm din jurul nostru: de la oameni, din locuri, din fapte, din evenimente… din orice și din tot, practic!

Atunci când treci printr-o experiență, indiferent că e bună sau nu, într-un fel sau altul ea te poate învăța ceva și implicit te poate inspira într-o direcție creativă.

Ai fi surprins/ă să vezi câți oameni împărtășesc aceleași trăiri ca și tine și se vor simți atinși personal de o poveste, de un subiect pe care tu-l dezbați trăindu-ți propria experiență.

Pont #3: Fii la curent cu trendurile momentului

O altă opțiune pentru tine, atunci când te simți lipsit/ă de inspirație și idei, poate că ar fi să urmărești profesioniștii din domeniul tău atunci când creezi conținut pentru business-ul tău, respectiv din domeniul de activitate al clientului pentru care trebuie să creezi content și nu ai idei acum.

Noi, cei de la Creative Advertising încercăm să ținem pasul cu „moda” sau mai bine zis să fim în trend cu tot ce se întâmplă atât în domeniul nostru, cât și în domeniul de activitate al clienților noștri pentru a nu rata noutățile și evenimentele importante.

Pentru a ține pasul cu trendurile, îți recomandăm să urmărești rețelele de socializare, blogurile și vlogurile. De asemenea, poți da un search în rețelele de socializare și pe baza hashtag-urilor pentru a vedea noutățile și trendurile.

Pont #4: Educă-te încontinuu 

Este extrem de importantă educația și formarea profesională continuă. Pentru a crea conținut de calitate și proaspăt, e bine să reții că informația înseamnă putere. Și cum altfel putem intra în posesia informațiilor mereu noi, interesante și relevante decât învățând încontinuu de la alții, citind cărți, urmând video-uri pe YouTube, citind bloguri, participând la seminarii, webinarii, cursuri.

Să învățăm ceva nou este mereu o idee bună, nu-i așa?

Cum a spus și Mark Twain odată…„Oamenii de stânga inventează idei noi. Când acestea se uzează, oamenii de dreapta le adoptă.”

Nu-i așa că o idee poate genera multe altele? Noi, proaspete, interesante…?

Pont #5: Pune întrebări, fii atent la răspunsuri 

Nimic nu trebuie să fie mai ușor pentru un copywriter decât să primească feedback din partea audienței și a unui client în munca sa.

Ei bine, acest feedback sau răspuns, reacție la munca ta poate deservi adesea ca o sursă de inspirație. Știm deja că orice nou auzim, învățăm poate fi util, iar feedback-ul primit poate fi considerată mană cerească atunci când ne aflăm într-un impas.

Pentru o reacție sau răspuns din partea publicului nostru, deseori e suficient să le trimitem urmăritorilor noștri un e-mail, mesaj text scurt sau pur și simplu să creăm legături cu cei de pe social media adresându-le o întrebare deschisă sau una cu variante de răspuns.

Pont #6: Caută inspirație în locuri improbabile 

Crezi că am epuizat toate sursele de inspirație? Ei bine, nici chiar așa.

Cele mai grozave idei vor veni întotdeauna atunci când nu te aștepți sau, mai precis, de acolo de unde nu te aștepți! Astfel, dacă ești antreprenor creativ în căutare de noi idei și surse de inspirație mereu, nu pierde din vedere nicio oportunitate, chiar și acolo de unde nu te aștepți să primești vreo inspirație…

Ideea este să fii mereu cu urechile ascuțite și ochii-n patru, căci nu se știe niciodată cine, ce, cum și unde te poate inspira.

Pe voi ce vă inspiră? Lăsați-ne mesaj la hello@creativeadvertising.ro sau comment pe rețelele noastre de socializare.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

Articole