Ce tip de scriitor ești? – scurt test de personalitate creativă

Mai ții minte acele teste de personalitate amuzante care îți spuneau ce fel persoană ești, ce animal magic, ce personaj din serialul preferat sau alte lucruri amuzante? Uneori păreau atât de copilărești dar totuși nu rezistam să dăm click 🙂 Poate încă mai facem astea din când în când.

Ei bine, putem pune asta în practică și când e vorba de copywritingul creativ.

Tu cât de mult stai pe un articol? Sau în ce moment al zilei ești cel mai productiv? Lucrezi mai bine sub presiune sau ai nevoie de liniște și pace. În funcție de toate acestea, am pus la cale câteva „explicații” pentru ce tip de scriitor ai putea fi.

Distrează-te cu blogpostul casual & fun de azi, care teoretic nu este un test dar punem pariu că te poți identifica destul de ușor ca fiind unul dintre următoarele tipuri de scriitori 🙂

#1. Ucigașul tastaturii

Când ai o idee genială, tu trebuie să o transmiți rapid înainte să dispară. Scrii atât de repede încât faci un milion de greșeli de scriere, pe care stai apoi să le corectezi. Dar măcar ai profitat de inspirația de moment și ai baza necesară pentru articolele tale. Niciodată nu știi când vine inspirația, nu? De aceea ai mereu cu tine ceva de scris, de preferat IPad-ul.

#2. Majoreta din scaun

Tu îi ajuți pe toți din echipă și nu te oprești până când contentul tău nu se potrivește perfect la locul lui și toate sunt făcute. Ești un scriitor destul de uimitor și toată lumea îți spune mereu asta.

#3. Redactorul agitat

Ai atât de multe idei pe care vrei să le împărtășești încât prima ta schiță a unui articol este de obicei o grămadă înflăcărată de cuvinte pe care nici măcar tu nu o înțelegi. Faci multitasking zilnic și nimeni nu te poate opri când ești în priză. Așa că te lasă să-ți „faci damblaua” 🙂

#4. Creativul blestemat

Nimic nu te entuziasmează mai mult decât atunci când te afli într-o stare de flux fără efort. Inspirația creativă este drogul tău, ești mai boem și aștepți să vină de la sine. Dar și când vine, ești pus pe treabă serioasă!

#5. Eroul titlurilor

Conținutul percutant este punctul tău forte. Ești cel mai priceput la cârlige, la motto-uri, la titluri, conținut scurt și de impact, campanii de branding. Știi cum să atragi cel mai bine și știi cum să profiți de acest talent în conținutul creat de tine.

#6. Maestrul cuvintelor

Tu ești un artist. Un spiritual al cuvintelor, le îmbini și combini ca într-o poveste. Desigur și rezultatul e pe măsură, chiar dacă  ai nevoie de vin pentru a scrie 🙂 Descrierile de produse îți plac cel mai mult, conținutul unde poți improviza și adăuga cât simți că se potrivește.

#7. Procrastinatorul perpetuu

Tu scrii cu o seară înainte de termenul limită. De obicei ești bufniță de noapte, o lungești, te fâstâceși. Dar mereu o termini fix la timp ca deadline-ul e deadline. La tine, amânarea favorizează productivitatea și scrii cel mai bine sub presiune, adâncit o zi întreagă la calculator.

Te-ai regăsit undeva? Tu ce tip de scriitor ești? În mod sigur există mult mai multe variante așa că scrie-ne la hello@creativeadvertising.ro ca să ne distrăm împreună de personalitatea noastră creativă!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

Articole