Cum înveți copywriting și content writing?

Articolul de azi vine mai mult pe recomandare și ca sursă de inspirație pentru aceia dintre voi, care sunteți poate interesați să învățați mai multe despre domeniul nostru de activitate și industria creativă a marketingului: copy și content writing.

Cred că am mai spus-o, dar dacă nu, o spunem acum: în România nu există școli care să ne învețe copywriting, există însă foarte multe oportunități pentru aceia dintre noi care înțelegem limba engleză foarte bine, ca să învățăm de la mai marii industriei din America și nu numai.

Ne-am gândit să vă propunem azi câteva nume cunoscute din industrie și câteva opțiuni prin care vă puteți auto-școli în a deveni copy sau content writeri.

#1. Ashlyn Carter – copywriter pentru creativi

Exact așa se promovează Ashlyn ca fiind copywriter pentru cei care activează/lucrează în domeniile creative, cum sunt tocmai copywriterii. Are și un website foarte bine pus la punct (ce să vezi), unde găsești foarte multe articole interesante și extrem de bine documentate, precum și multe template-uri faine și utile pentru diverse.

Ashlyn are și un canal de YouTube (Ashlyn Writes) unde săptămânal publică video-uri educative și tematice foarte interesante și cu multă valoare.

Ne place de ea pentru că e foarte creativă, dinamică și aduce un aer proaspăt de stilul american în munca noastră.

#2. Alex Cattoni – ne învață copywriting de la zero

Despre Alex am mai vorbit într-un articol de-al nostru, iar astăzi o aducem în atenție pe această canadiancă super creativă și simpatică care este o idee mai ușor de urmărit față de Ashlyn, pentru că tot contentul ei video este cu scop educativ și materialele ei sunt structurate mereu pe puncte și informațiile sunt foarte ușor de urmărit și reținut.

Să fim sinceri, Alex Cattoni a fost prima din domeniu pe care am început să o urmărim pentru că foarte multe dintre materialele ei se adresează absolut începătorilor și sunt foarte ușor de înțeles.

Video-urile lui Alex pot fi vizionate pe canalul ei de YouTube unde practic poți fi introdus în fascinanta lume a freelancingului și, mai specific, în copywriting.

#3. Neil Patel – expert în SEO și mai mult decât atât

Un alt nume despre care e posibil să fi auzit până acum este acela de Neil Patel, un londonez mult îndrăgit în industrie, care și-a construit cariera în marketingul digital, având ca scop acela de a ajuta companiile să crească.

Asemeni lui Ashlyn și Alex, și Neil Patel a căpătat renume în domeniul marketingului de ceva timp, fiind printre acei creatori de conținut din industrie, al cărui nume deseori se întâlnește și în materialele didactice ale școlilor americane de profil.

Canalul lui de YouTube este absolut fabulos și cei peste 1 milion de abonați nu pot decât să confirme acest lucru.

Credem că ceea ce oferă el prin conținutul lui vorbește de la sine, așadar vă încurajăm să-l studiați și să-l urmăriți atât pe YouTube, cât și pe website-ul lui.

#4. The Copy Posse – programe pe nivele de experiență

Văzând că ceea ce face pe YouTube prinde extrem de bine la public, Alex Cattoni și echipa ei de marketing au dezvoltat și un program online pe care o numește Școala Neoficială pentru Copywriteri, program ce rulează sub numele de Copy Posse – care în timp a deprins mai multe subdenumiri și subcategorii: Copy Posse Launchpad, Copy Posse Files etc. Aceste cursuri sunt realizate 100% în format online pentru a fi accesibile oricui din lume care vorbește și înțelege engleză și sunt grupate atât pentru începători, cât și pentru cei mai avansați.

#5. AdWorld – cea mai mare conferință de digital marketing

Dacă te simți pregătit să te adâncești în subiect și în studii, îți recomandăm neapărat să participi la Conferința Mondială de Publicitate & PR AdWorld Conference, care se desfășoară anual și este accesibil tot așa, oricui care înțelege și vorbește limba engleză.

La AdWorld vei regăsi mulți speakeri și webinarii super valoroase, utile și extraordinar de faine pentru industria marketingului și publicității, speakerii fiind absolut toți de talie mondială, cu o vastă experiență în diferite ramuri ale marketingului digital și nișe ale publicității.

Pentru următoarea conferință ce se va desfășura la începutul lunii mai, încă se mai pot lua bilete!!!

Dacă și tu vrei să înveți copywriting, content writing și digital marketing, te încurajăm să vezi dincolo de granițe, căci România este încă la început de drum în materie și este nevoie să înveți de la cei care sunt experți în domeniu.

Spor la studiat, vizionat, citit și învățat!

Dacă vrei și tu să ne recomanzi câteva dintre preferințele tale, ne poți scrie la hello@creativeadvertising.ro

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

Articole