Va înlocui Inteligența Artificială copywriterii? Această întrebare importantă o dezbatem în articolul de azi, în special pentru că pare a fi de departe cea mai frecventă întrebare de pe buzele tuturor din acest domeniu în zilele noastre.
Da, știm, poate părea un pic înfricoșător acest gând dacă te afli la început de drum într-ale scrisului și te gândești la viitorul tehnologiei și al inteligenței artificiale și la ce poate însemna asta pentru cariera ta în copywriting…
Așadar, hai să discutăm puțin despre Jasper.ai, cea mai mare platformă de generare de conținut AI din întreaga lume, evaluată la 1,5 miliarde de dolari.
Deci, ce înseamnă asta pentru tine ca copywriter și pentru viitorul tău în această industrie? Te-a prins întrebarea, nu-i așa? Atunci continuă să citești 😊
- Ce diferențiază Jasper AI de alt instrument de generare de conținut?
Ei bine, Jasper este un instrument, nu o preluare a copywritingului, și este aici pentru a te sprijini. De aceea se spune despre el că este mai mult un partener de inteligență artificială decât un înlocuitor. Jasper este ca și prietenul tău de brainstorming. Uneori ai nevoie de idei, mai ales atunci când te simți foarte aproape de subiect. Așa că, ai nevoie pe lângă idei noi, și de un plus de creativitate sau de o nouă perspectivă.
De exemplu, într-o zi ai de făcut o mulțime de lucruri, printre care să scrii 10 e-mailuri. Așa că, știi tema, știi cum ai vrea să sune dar îl poți ruga pe Jasper să te ajute să le scrii, ca să economisești timp.
Jasper este învățat să scrie și știe toate formulele din manualul copywriterului. Știe să atragă click-uri, să folosească cârlige, call-to-actions și poate avea idei unice despre cum să-ți poziționezi produsul. Jasper este singura inteligență artificială care cunoaște copywriting-ul de răspuns direct și asta pentru că a fost creat de oameni ce profesează în acest domeniu, fiind creat inițiaș ca un instrument ce îi ajuta pe creatorii lui.
- Cum poți utiliza AI-ul?
AI poate căuta printre sute de fotografii pentru a te ajuta să găsești imaginea care să reprezinte cel mai bine ceea ce îți dorești. Sau poate să caute prin tone de informație pentru a explica ceva sau a pune cap la cap un task ce i l-ai dat. Inteligența artificială se îndreaptă acum în direcția în care poate, cu comenzile potrivite, să creeze imagini incredibile!
Viitorul marketingului combină tehnologia cu umanitatea și, pentru a deveni un copywriter mai bun, nu înseamnă doar să știi cum să folosești instrumentele, ci să continui să înțelegi marketingul așa cum evoluează, dar și ce îi face pe oameni să se simtă bine și să dea click pe un anumit conținut, astfel încât să poți apoi să folosești aceste instrumente la cel mai mare potențial a ceea ce au de oferit..
- Cum ajută AI-ul în copywriting
Adevărul este că creierul uman trebuie să fie direcția pentru a scrie un text excelent. Ceea ce trebuie să facă și ceea ce fac marii copywriteri, motivul pentru care ei există, este să găsească povestea, să găsească punctele forte, să facă legătura cu un produs, caracteristicile, beneficiile și toate acestea și să le prezinte la momentul potrivit, în ritmul potrivit, cu tonul potrivit.
Există o mulțime de nuanțe aici care vin cu un copywriting excelent și aici vine partea bună… Unde ajută Jasper?
- Te ajută să termini mai repede primul proiect
- Te ajută să te gândești la diferite idei
- Te ajută să vii cu idei noi atunci când, poate, nu ți-ai băut încă cafeaua
- Te ajută, de asemenea, să-ți lărgești viziunea
Și știi, uneori e greu să te dublezi când ai o mulțime de taskuri și deadline-uri, dar ce-ar fi dacă ai avea instrumente ajutătoare?
De asemenea, în calitate de copywriter, sau chiar și doar fiind un antreprenor, uneori poate fi singuratic. Și dacă ești singur în fața unui ecran de calculator și poate ești un copywriter independent solo, nu ai cu cine să faci brainstorming de idei. Și poate te simți ca și cum ai arunca o minge de tenis într-un perete, încercând să vii cu idei.
Așa că, în această situație parcă sună bine un prieten de brainstorming chiar acolo, de cealaltă parte a tastaturii tale, pe care să-l întrebi ceva și el să-ți răspundă cu altceva. Îi poți pune întrebări. Și dacă acel prieten de brainstorming a citit tot internetul public și cunoaște în profunzime, cum ar fi dacă ar citi forumurile despre nișa în care se află clienții tăi și ar cunoaște care sunt adevăratele lor puncte de presiune?
Ideea că acest instrument-partener te va înlocui este doar o convingere limitativă. De aceea vom mai scrie pe blogul creativ despre acest subiect atât de interesant care ne-a acaparat și se pare că toată lumea a început să vorbească despre asta.
Ți-a plăcut acest articol? Vrei să mai dezbatem subiectul AI? Scrie-ne pe hello@creativeadvertising.ro