Vi s-a întâmplat vreodată să aveți o problemă de moment și să fie nevoie să amânați activitățile programate în ziua respectivă? Desigur, cu toții am trecut prin asta cel puțin o dată, iar în munca de freelancing, acest lucru ne poate da planurile peste cap.
De aceea, ar fi bine să fim pregătiți din timp cu câteva instrumente ce ne pot ajuta la o bună organizare a taskurilor, chiar și în avans. Unul dintre aceste tool-uri este publishing tools ce-l găsim pe Facebook și alte rețele de socializare și ne ajută să ne programăm și origanizăm postările din timp.
Ce înseamnă de fapt „publishing tools”?
Cum le spune și numele, sunt acele sisteme de gestionare a conținutului, software-ul de blogging, wiki-urile și instrumentele de publicare a site-urilor web ce oferă o tehnologie back-end care permite utilizatorilor să se concentreze asupra conținutului. Aceste instrumente preiau conținutul trimis de utilizatori și publică conținutul respectiv pe o pagină web.
Pe Facebook, publishing tools sunt acele instrumente care permit gestionarea și publicarea articolelor sau posstărilor pe o pagină de Facebook. Aici de fapt puteți gestiona tot ce ține de articolele voastre, configurare, informații, producție. Puteți găsi aceste instrumente în partea stângă a paginii voastre de Facebook, în același loc unde puteți vedea și notificările, inboxul, setările, ad manager etc.
Cum se folosesc publishing tools?
După ce ați dat click pe Publishing Tools – Instrumente de Publicare – ajungeti în locul unde puteți vedea toate postările paginii voastre, video-uri, și alte instrumente ce țin de conținut.
La secțiunea Postări găsiți Postări publicate, Postări programate sau Schițe pentru a vedea cine a publicat, programat sau a făcut un draft cu o idee de postare.
Butonul „Creați” vă permite să compuneți o postare ca de obicei, la fel cum se poate crea și direct pe pagina principală. O postare publicată înseamnă că postarea apare pe pagina de Facebook asociată postării. O postare nepublicată nu apare niciodată pe pagina de Facebook și, în schimb, doar pe fluxul de știri (sau alte destinații de plasare, după caz).
De asemenea, prin aceleași publishing tools d epe Facebook, putem crea și programa postări și pentru fluxul de Instagram dacă avem o pagină sincronizată la pagina de Facebook. Astfel, cu un singur click putem programa aceeași postare (foto,video și text) pentru două rețele de socializare în același timp. Dar, atenție formatul pozelor contează și trebuie să țineți cont de acest aspect.
La ce ne ajută publishing tools?
Caracteristica importantă despre care povesteam la început este aceea ce ne permite să programăm postări pe viitor, chiar și pe următoarea lună. Astfel, putem să ne organizăm munca în așa fel încât să fim mereu asigurați în caz de orice eveniment neprevăzut.
În domeniul freelancingului, când putem lucra de oriunde și oricând, este foarte simplu să profităm de orice instrumente ale rețelelor de socializare, care ne pot ajuta să ne ușurăm și organizăm munca pe viitor. Niciodată nu se poate ști când apar deadline-uri la un proiect, ceea ce ne poate capta tot timpul acolo. Așadar, această varietate de publishing tools a apărut pentru a răspunde acestor nevoi de organizare, publicare și programare a conținutului.
Iar în domeniul de content și copy writing și social media marketing, orice tool care ne ajută este de folos.
Voi ce tool-uri folosiți? Așteptăm recomandările voastre, observațiile și ideile faine la –> hello@creativeadvertising.ro