Ce este: Google Ads este un instrument folosit pentru promovare online de companii pentru a-și promova produsele și serviciile pe motorul de căutare Google, pe YouTube, Google Discover, Gmail și ceilalți parteneri Google.
Ce presupune: Stabilirea obiectivelor de business, fie că este vorba despre vânzări sau generarea de potențiali clienți, setarea unui buget de marketing, alegerea tipurilor de campanii care sa corespundă nevoilor business-ului și stabilirea opțiunilor de targetare (locații, audiențe, cuvinte cheie).
Care este scopul: Generarea de vânzari sau lead-uri, precum și aducerea de trafic pe site sau crearea de notorietate în jurul brandului.
Misiunea: În funcție de obiectivele fiecărui business, rolul nostru este de a crea o strategie de promovare online care să corespundă nevoilor fiecărui client.
Cum se procedează: Anunțurile targetate prin Google Ads se afișează doar acelor persoane care caută în mod activ produse sau servicii pe care business-ul dvs. le oferă, iar plata se face la click. În felul acesta, veți ști cât a costat fiecare click, care au fost costurile totale și care a fost profitul generat.
Google are la bază trei tipuri de anunțuri:
- anunțuri de tip text care se vor afișa pe rețeaua de căutare;
- anunțuri de tip imagini, Shopping ads sau imagini dinamice care se vor afișa pe Gmail, Google Discover, YouTube, rețeaua de căutare (anunțurle de tip Shopping ads) sau pe site-uri partenere în cazul campaniilor de Remarketing;
- anunțuri de tip video pentru campniile de YouTube.
Pentru cine e recomandat: Oricărui business care necesită promovare online, cum ar fi generarea de vânzări, prospecți, trafic sau apeluri telefonice. Nu există o limită de buget lunar, iar anunțurile vor rula atâta timp cât hotărâți dvs.