Social Media a devenit una dintre cele mai eficiente metode de promovare în mediul online, iar azi vom povesti puțin despre una dintre cele mai populare platforme existente – Instagram.
Ce este Instagram?
Cu aproximativ 500 de milioane de utilizatori activi lunar, Instagram este la bază o platformă gratuită. În principiu este o altă rețea de socializare derivată după Facebook și devenită în timp o alternativă interesantă de promovare a unui business. În principiu, Instagram se bazează mai mult pe interacțiunea prin intermediul conținutului vizual – fotografii de înaltă calitate și filmulețe.
Putem spune că este o alternativă de promovare care pune mai mult accentual pe impactul vizual.
Cum putem face postări antrenante pe această platformă? Iată câteva idei:
#1. Povești cu care oamenii relaționează
Interacțiunea pe Instagram se bazează pe strângerea de cât mai multe like-uri și followers, adică persoane care să urmărească pagina ta de Instagram și să dea cât mai multe like-uri la postările tale.
Ca să primești cât mai multe like-uri, încearcă să postezi ceva ce ai experimentat personal. Oamenii relaționează cu un feedback sincer despre o anumită locație de exemplu, locație pe care este posibil să o fi vizitat și ei.
#2. Sfaturi, instrumente, liste
Postările de tip scris pe poză au un impact mai mare la publicul țintă. Iar dacă scrisul este organizat de tip puncte și liste, este și mai bine. Încearcă să pui titlul mare în textul postării, și câteva idei de preview pe poza reprezentativă a postării. Partea bună la Instagram este că te poți juca cu culori și modele pentru ca poza să iasă cât mai atrăgătoare.
#3. Meme și citate
Mai exact, ceva mai amuzant. Cel puțin o dată pe săptămână, postează ceva ce descrețește frunțile. Ceva smart și cu fler, ceva amuzant dar deștept. Poți să faci o ”meme” sau să pui un citat amuzant cu o poză reprezentativă. Acest tip de postări sunt binevenite pe orice tip de pagină, și poți să-ți faci un obicei constant din asta.
#4. Campanii tematice
Instagram oferă oricărui business o oportunitate unică de a-și atinge publicul-țintă prin intermediul campaniilor publicitare. Iar cele tematice au și mai mare efect. Și mai ales în perioada sărbătorilor, ai o mulțime de opțiuni pentru o campanie mișto.
#5. Distribuie în story
De multe ori, followerii tăi se pot uita doar la story, nu și la postarea de pe pagină. Dar există opțiunea de a da share direct la aceeași postare, în story-ul tău. Astfel, dacă ai menționat un link sau o altă informație importantă, aceasta se poate accesa din story.
Nu uita! Bucură-te de toate opțiunile pe care o platformă de social media ți-o poate oferi, pentru că este una dintre cele mai bună modalități de a crește vizibilitatea brandului tău și chiar de a-l pune pe o cărare favorabilă. Dacă ești la început de drum, social media te poate ajuta chiar să-ți definești mai bine personalitatea brandului tău.
Ție ce=ți mai place să postezi pe Insta?
Împărtășește cu noi la hello@creativeadvertising.ro