Cu toții avem momente puțin mai apatice, când ne simțim mai puțin creativi. Și în acele momente parcă am dori un booster, care să ne redea energia și pofta de muncă din nou. De cele mai multe ori, o carte bună poate fi soluția potrivită în acest sens.
Așa că mai jos vă vom recomanda 3 cărți super faine, pe care merită să le aveți în bibliotecă și mereu la îndemână oricând aveți nevoie de inspirație sau un imbold creativ.
#1. Codul pentru o minte extraordinară de Vishen Lakhiani
Titlul complet fiind Codul pentru o minte extraordinară – 10 legi neconvenționale pentru a-ți redefini viața și a avea succes în condițiile scrise de tine, și este scrisă de Vishen Lakhiani.
Acest bestseller New York Times nu este doar o carte, ci o adevărată mișcare. Combinând teoria integrală, spiritualitatea modernă, biologia evoluționistă și umorul, autorul oferă în această carte un cadru revoluționar în 10 puncte pentru a înțelege și îmbunătăți eul uman. Din această carte veți putea învăța cum să influențați realitatea, cum să aplicați modele unice (cum ar fi ingineria conștiinței) care să vă ajute să vă dezvoltați cu viteze nebănuite.
Vishen Lakhiani este una dintre cele mai influente personalități din domeniul dezvoltării personale, fiind fondator și CEO al Mindvalley, o companie specializată în proiectarea experiențelor educaționale, crearea de platforme digitale care asigură funcționarea academiilor online de dezvoltare personală, mindfulness, productivitate și altele.
Citind această carte, veți învăța să lăsați o amprentă pozitivă în univers și să vă descoperiți chemarea. Cât de frumos sună asta, nu-i așa? Toată lumea aspiră la acest lucru, așadar această carte este un must-have pe lista voastră.
#2. Vaca Mov de Seth Godin
Ce titlu interesant, nu-i așa? Parcă te duce mai degrabă cu gândul la un anumit brand de ciocolată decât la marketing. De fapt, Vaca Mov de Seth Godin este un excelent instrument dacă faceți parte din, ori cel puțin sunteți interesați de domeniul marketingului și publicității, sau pentru antreprenori, product manageri sau pur și simplu cei curioși de modul cum funcționează acest mecanism care îi convinge pe clienți să cumpere.
După cum ne promite autorul, acestă carte faină este despre „cum, ce și de ce un produs devine remarcabil”. Așa că, dacă sunteți pe acest blog, este clar că domeniul marketingului vă interesează, deci Vaca Mov este în mod sigur o recomandare potrivită pentru voi.
Seth Godin este autorul a nu mai puțin de 18 bestselleruri internaționale care au schimbat modul în care oamenii de afaceri și marketerii gândesc și muncesc, iar Vaca Mov este printre cele mai mai vândute cărți despre marketing.
Pornind de la premisa celor 5 P-uri în publicitate (produs, pret, promovare, plasament și publicitate) Godin vorbește aici despre noul P, pe care îl numește Vaca Mov. Termenul se referă la capacitatea unui produs de a se face remarcabil. La baza „vacii mov” stă ceea ce japonezii numesc „otaku” care se traduce prin ceva mia mult decât un hobby, dar mai puțin decât o obsesie, mai exact, o dorință copleșitoare de a testa ceva despre care ai citit o recenzie și despre care vei face și tu, la rândul tău, recomandări.
Potrivit autorului, profesia de marketing s-a schimbat definitiv in ultima perioada, cei 100 de ani de experienta in acest domeniu nemaifolosind la nimic in prezent. In conditiile in care recomandarile prin viu grai nu mai merg, publicitatea nu mai functioneaza si nici recomandarile prin retelele de socializare nu mai sunt atat de eficiente, parerea lui Godin este ca marketerii ar trebui sa renunte la televiziune si mass-media, pe post de arme secrete, si ar trebui sa inceapa pur si simplu sa inoveze. Sa vina cu idei remarcabile, acele „vaci mov”, care, fac dintr-un produs obisnuit, unul senzational, pe care toata lumea doreste sa il cumpere.
Probabil ați auzit sau citit undeva replica ”Marketingul a murit. Trăiască marketingul.” Aici este! 🙂 Dar deja am dat prea multe spoilere, așa că Vaca Mov este încă o carte de achiziționat dacă aveți nevoie de inspirație și idei creative și practice într-ale marketingului.
#3. Cum să comunici eficient de Dale Carnegie
Scrisă de faimosul Dale Carnegie, această carte minunată vă ajută încă de la primele pagini să identificați ceea ce vă poate ajuta să comunicați eficient cu oricine.
„Atunci când ai de-a face cu oamenii, nu ai de-a face cu ființe logice, ci cu ființe emoționale”, spune autorul. Iar această idee este chiar stimulentul care vă ține prinși de la început în această lectură fascinantă.
Comunicarea reprezintă un factor esențial în privința succesului sau a eșecului. Mrii lideri au cu toții capacitatea de a comunica eficient cu ceilalți oameni. Dar aptitudinile excelente de comunicare nu sunt înnăscute. Oricine dorește le poate dobândi, iar în această care puteți învăța că tot ce aveți nevoie este doar voință și perseverență.
Iar toate aceste învățături se pot transpune și în afaceri. Urmați principiile formulate de Dale Carnegie pentru a vă putea prezenta ideile mult mai eficient șefilor, colegilor, clienților sau chiar familiei și prietenilor. Dacă doriți să vă dezvoltați afacerea prin intermediul oamenilor, sau cum să vă perfecționați aptitudinile de comunicare verbală, să țineți discursuri în fața unui public larg sau să prezentați un raport, această carte este ceea ce aveți nevoie. Un pas important spre succes începe chiar aici.
Acestea fiind spuse, voi ce noutăți ați mai citit? Vă plac recomandările de mai sus? Nouă ne place să avem mereu noutăți în bibliotecă.
Stay tuned pe rețelele de socializare, pentru că echipa Creative pregătește un super Giveaway prin care puteți câștiga oricare dintre cele 3 cărți pentru o minte creativă 🙂