SMS Marketing este o tehnică de promovare prin intermediul SMS-ului personal, direct la client sau persoanelor ce și-au pus la dispoziție informațiile personale într-o bază de date.
Această tehnică presupune crearea unui text informațional, scurt și cuprinzător, ce va fi trimis targetat la anumite persoane dintr-o bază de date.
Scopul este de a pune la dispoziție informații-instant clienților, de a ține legătura util și în timp real cu publicul țintă al afacerii tale, de a ajuta clienții deja existenți să rămână la curent cu orice noutate.
Misiunea acestei tehnici este aceea de a atrage și fideliza publicul-țintă.
Cum se procedează?
O strategie de SMS-marketing presupune crearea unor texte scurte, de tip informativ, care vor fi trimise în mod periodic la publicul-țintă, în funcție de informația ce se dorește a fi transmisă. Textele pot fi formale sau informale, și sunt targetate foarte strict, de regulă clienților deja existenți care au nevoie să primească reamintiri cu diverse promoții, concursuri sau oferte disponibile.
Pentru cine e recomandat?
Oricărui business care are promoții constante (ex. Sensiblu), oricărei companii care dorește să țină legătura mai ușor cu clienții, să trimită remindere, să anunțe mai ușor diverse modificări sau informații vitale, ce ar putea avea deadline.
Vrei să aflii mai multe? Vrei să pui în practică cele main oi și de success strategii de marketing și ai nevoie de ajutor?
Scrie-ne, iar noi te ajutăm!