Super aplicații pentru freelanceri și copywriteri

Ești copy sau content writer sau lucrezi ca freelancer și vrei să faci conținut de calitate încercând să-ți ușurezi viața cu diferite gadgeturi și tool-uri? În mod sigur ai nevoie de câteva aplicații super-mega utile care te ajută mereu și oriunde te-ai afla. Acestea sunt perfecte zi de zi dar și pentru atunci când călătorești, pentru ca poți să le duci cu tine pe laptop, tabletă sau telefon.

Așa că vezi mai jos lista noastră de aplicații faine și utile, în funcție de nevoile tale ca scriitor.

#1. Aplicații pentru writeri

Pentru a crea un conținut excelent, va trebui să-ți optimizezi textele pentru SEO și să te asiguri că nu ai greșeli gramaticale, de ortografie și de stil. De asemenea, va trebui să lucrezi într-un editor de text ușor de utilizat.

Așadar, iată care sunt instrumentele pentru scriitori care te vor ajuta să bifezi această listă:

  • Grammarly – aplicație de verificare gramaticală și ortografică

Toți scriitorii trebuie să se asigure că postările lor pentru clienți, cărțile electronice sau povestirile scurte nu conțin greșeli și erori de stil, precum și că sunt editate perfect – iar Grammarly este aplicația perfectă pentru a te ajuta să apropii de conținutul ideal.

Vei ajunge să:

– îți corectezi greșelile (greșeli de scriere, cuvinte repetitive, utilizarea virgulelor, punctuație și gramatică)

– să-ți îmbunătățești stilul de scriere și vocabularul

– să-ți creezi un dicționar personal

– să-ți urmărești îmbunătățirile prin intermediul statisticilor de performanță

Poți chiar seta Grammarly să capteze și să-ți notifice greșelile de scriere specifice unui gen și vei primi, de asemenea, verificări de stil specifice unui gen.

  • Google Docs – editor de text online

Google Docs este unul dintre cele mai eficiente editoare de text. Scrii textul și fiecare cuvânt pe care îl scrii este salvat și sincronizat în timp real între dispozitive. Și, apoi, partajezi documentul cu colaboratorii. Sau îl salvezi în format .docx, .odt, .rtf, .epub, .pdf sau în alte formate populare.

Interfața este perfectă pentru a te ajuta să te concentrezi asupra scrierii – ai la dispoziție funcțiile de bază de scriere, formatare și editare, precum și opțiunea de a adăuga linkuri, imagini și tabele. Și, totul este stocat și salvat automat!

Opțiunile de partajare sunt cea mai bună caracteristică a acestui instrument – odată ce ai terminat de „lustruit” textul, poți să:

– partajezi link-ul documentului

– să îl trimiți în cadrul e-mailului

– să le ceri editorilor să comenteze direct în document sau să facă propriile lor modificări

  • Hemingway editor – aplicație de verificare a stilului

Editorul Hemingway este aici pentru a te asigura că textul tău este lipsit de greșeli de stil și, astfel, are mai multe șanse de a fi acceptat pentru publicare.

Poți copia textul tău în editor și toate zonele problematice sunt evidențiate într-o clipă – aceasta include:

– utilizări ale vocii pasive

– fraze care au alternative mai simple

– propoziții care sunt prea lungi și greu de citit

– adverbe pe care ar fi bine să le elimini pentru a îmbunătăți fluiditatea textului

Acest instrument arată, de asemenea, nivelul de lizibilitate al textului tău, numărul de litere, caractere, propoziții, paragrafe și cuvinte, dar și timpul aproximativ de citire.

  • Ahrefs – o colecție de instrumente SEO

Fiecare redactor independent trebuie să își optimizeze conținutul pentru SEO – iar Ahrefs este instrumentul SEO suprem pentru acest lucru.

Vei avea posibilitatea de a utiliza o serie de caracteristici pentru a planifica un conținut complet optimizat pentru blogul sau site-ul tău – unele dintre cele mai importante caracteristici includ:

– un instrument de cercetare a cuvintelor cheie cu un număr mare de cuvinte cheie per cuvânt (cuvântul cheie „productiv” returnează peste 35.000 de cuvinte cheie conexe, ceea ce este mult mai mult decât ceea ce obții de obicei cu alte instrumente asemănătoare)

– estimări de trafic pentru primele 10 pagini de pe orice subiect din exploratorul de cuvinte cheie (Keyword explorer)

– scoruri de dificultate a cuvintelor cheie care arată cât de dificil va fi să te clasezi pentru un anumit cuvânt cheie, având în vedere concurența (vei obține, de asemenea, cuvinte cheie alternative mai ușor de clasat)

Baza de date a cuvintelor cheie este actualizată lunar și poți lista toate cuvintele cheie preferate și cele mai frecvent utilizate într-un singur loc – și acesta este doar vârful icebergului Ahrefs. Așa că, trebuie să-l încerci!

#2. Aplicații pentru freelanceri

  • Clockify – tracker de timp și calculator de ore

Clockify este o aplicație de urmărire a timpului și de calcul al orelor de lucru care va ajuta freelancerii să gestioneze timpul facturabil și să urmărească cât de productivi sunt cu munca lor.

Vei primi toate atuurile de care ai nevoie pentru a-ți eficientiza utilizarea timpului și documentația profesională:

– introducerea manuală a timpului

– urmărirea timpului pe măsură ce lucrezi la activități

– adăugarea timpului într-o foaie de pontaj

– 4 tipuri de tarife orare

– opțiunea de a defini dacă timpul tău este facturabil sau nu

– rapoarte săptămânale și vizuale care arată cum ți-ai petrecut timpul pe un proiect, client sau activitate într-o perioadă de timp

– opțiunea de a salva rapoartele de proiect și de a le trimite clienților

– un calcul automat al sumei care ți se cuvine (pe baza tarifului orar și a timpului facturabil urmărit) pentru a fi trecută pe factura clientului tău.

  • TeuxDeux – Aplicația Getting Things Done

TeuxDeux este o aplicație pentru persoanele care lucrează de la distanță – există o versiune pentru browser pentru cei care lucrează de acasă și o aplicație pentru iPhone pentru cei care sunt în mișcare.

Această aplicație oferă o abordare de tip Getting Things Done – A face lucrurile să meargă – pentru freelanceri, astfel încât să poți:

– adăuga sarcini

– să-ți stabilești programul pentru zi într-o manieră simplă

– să marchezi sarcinile ca fiind realizate pe măsură ce le finalizezi

– să ai toate sarcinile pe care nu le-ai terminat astăzi transferate automat pentru mâine

Poți, de asemenea, să setezi sarcini recurente, să le tragi și să le plasezi pe parcursul zilelor și chiar să formezi o listă de sarcini pe care dorești să le abordezi cândva în viitor.

  • To Do – aplicație de făcut taskuri și manager de sarcini

To Do este o altă aplicație de tip Getting Things Done ca și cea de mai sus, dar aceasta te va ajuta să-ți echilibrezi munca și viața personală – pentru că atunci când lucrezi ca și freelancer, liniile pot deveni puțin neclare. Nu-i așa?

To Do are o mulțime de caracteristici care îți permite:

– să faci liste de lucruri de făcut și să le partajezi cu familia, prietenii și colegii de muncă

– să atribui sarcini colaboratorilor

– să adăugi atașamente la sarcini

– să prioritizezi sarcinile

– să adaugi note dacă dorești să incluzi informații suplimentare

De asemenea, poți adăuga etichete la sarcinile tale pentru a le menține organizate, de exemplu #work sau #personal. Îți facilitează găsirea sarcinilor din fiecare categorie, tot ce trebuie să faci este să dai clic pe hashtag sau să îl introduci în bara de căutare.

  • Cushion – aplicație de planificare

Cushion este o aplicație de planificare construită de freelanceri, așa că te poți aștepta ca aceasta să răspundă nevoilor tale speciale ca și freelancer. Vei putea să-ți programezi și să-ți planifici munca, să-ți controlezi bugetul, dar și să-ți gestionezi proiectele, e-mailurile și cheltuielile, toate într-un singur loc!

Mai exact, poți:

– să-ți planifici munca într-un Calendar

– să-ți vizualizezi toate sarcinile (inclusiv termenele limită) într-un grafic

– să trimiți și urmărești facturile

– să estimezi prețul final pentru clienți

– să-ți urmărești obiectivele financiare

– să generezi grafice care să arate activitatea clienților, proiectele și listele tale

Această aplicație te ajută, de asemenea, să menții un echilibru între viața profesională și cea privată – există o secțiune separată în care poți planifica, urmări și programa vacanțele. Deja sună perfect, nu-i așa?

  • Mint – planificator de buget

Mint este un planificator și un tracker de buget gratuit care te ajută să-ți gestionezi finanțele – poți să-ți urmărești facturile și obiectivele financiare, să-ți gestionezi bugetul, precum și să primești alerte și sfaturi financiare.

Cu această aplicație, poți să-ți sincronizezi conturile bancare, cardurile de credit și contul PayPal dacă ai. De asemenea:

– ți se va reaminti când depășești bugetul pentru proiecte

– obții un sistem simplu pentru a urmări tranzacțiile

– primești rezumate săptămânale ale situației tale financiare

Iar în cazul în care îți pierzi sau îți este furat telefonul mobil, nu va trebui să-ți faci griji că datele tale financiare confidențiale vor fi compromise. În schimb, te poți deconecta cu ușurință de la contul Mint și telefonul de la contul din browser în orice moment.

  • Postbox – manager de e-mail

Trimiterea de e-mailuri este o parte importantă din viața fiecărui freelancer, iar Postbox este conceput pentru a te ajuta să-ți gestionezi volumul de muncă din căsuța de e-mail. Vei avea un loc unde să stochezi, să organizezi și să grupezi toate conturile tale de e-mail într-o singură vizualizare!

Printre alte caracteristici, vei obține:

– un motor de căutare simplu pentru a găsi rapid ceea ce cauți (în toate conturile)

– un „panou de focalizare” care te ajută să evidențiezii doar e-mailurile importante

– numeroase comenzi rapide pentru a te ajuta să navighezi prin corespondența ta

De asemenea, vei avea acces la 70 de șabloane de răspuns, pentru situațiile în care trebuie să trimiți rapid diverse tipuri de e-mailuri.

#3. Aplicații utile când călătorești

Atunci când ești scriitor freelancer, cea mai faină parte este că poți lucra de oriunde! Așa că vezi aici câteva aplicații care te pot ajuta atunci când te apucă dorul de ducă 😊

Foursquare ne ajută să verificăm recenziile cafenelelor și spațiilor de coworking înainte de a merge! Merită să te documentezi, să stabilești dacă WiFi este disponibil în cafenele și dacă alții au avut experiențe de succes în spațiile de coworking din întreaga lume.

Workfrom este o comunitate de lucrători de la distanță care îți permite să descoperi spații excelente pentru a lucra și oferă, de asemenea, recomandări de orașe favorabile muncii. Calitatea de membru este gratuită.

Coworker te ajută să găsești spații de coworking în întreaga lume și oferă și recenzii. Poți găsi birouri și săli de ședință în peste 9000 de spații de coworking cu comunități prietenoase din 158 de țări.

Nomad List oferă recenzii despre experiența de nomad digital din diverse orașe din întreaga lume, pe baza datelor furnizate de nomazii digitali reali. Fiecare oraș primește un rating bazat pe o listă de factori, iar tu poți naviga oraș cu oraș pentru a determina ce este potrivit pentru tine și la ce să te aștepți pentru a găsi cel mai bun loc pentru a trăi și a lucra de la distanță.

Teleport te poate ajuta să-ți dai seama unde să locuiești. Cu 266 de orașe listate, Teleport te ajută să compari statisticile și să-ți dai seama, pe baza datelor, care este locul potrivit pentru a trăi și a lucra de la distanță.

Așadar, tu pe care dintre aplicațiile mai sus le folosești? Dacă ești un writer pasionat așa ca noi, în mod sigur ai mai multe, scrie-ne pe hello@creativeadvertising.ro ca să povestim despre ele!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

Articole