Top 10 copywriteri pe care ne place să-i urmărim pentru inspirație

O să trecem direct la subiect în acest articol, și vom spune că ne place să urmărim profesioniștii faini din domeniul în care și noi activăm, care de multe ori ne-au inspirat să continuăm munca în acest job super interesant mereu și ne-au motivat să facem tot posibilul să ne depășim limitele și să învățăm ceva nou constant.

Ne place să-i urmărim pe cei străini așa că, vedeți mai jos lista noastră de recomandări la care, desigur, sunteți bineveniți să adăugați și să ne scrieți propriile voastre sugestii de copywriteri care merită urmăriți!

#1. Brian Clark

Ați citit vreodată Copyblogger? Bineînțeles că da! Brian Clark este fondatorul Copyblogger, Further și Unemployable.

În ultimii 20 de ani, a înființat zece afaceri în calitate de cofondator sau fondator solo. Brian a început să publice conținut în 1998 și a creat Copyblogger în 2006. A ajuns să fie una dintre cele mai influente lovituri de marketing digital din lume.

Copyblogger a ajuns, de asemenea, la venituri anuale de opt cifre cu ZERO capitalism de risc sau publicitate. Merită urmărit, nu?

#2. Alex Cattoni

Am mai scris despre ea și Alex chiar nu are nevoie de prea multe prezentări. O urmărim cu drag, ne inspiră într-un mod uimitor și nu ar trebui să lipsească de pe lista voastră dacă vreți să începeți un business în acest domeniu, ori să vă găsiți inspirație în continuu. Pe lângă personalitatea magnetică și zâmbetul molipsitor, Alex a fondat The Copy Posse –  o agenție de tip boutique, o academie online (ak.a. Noua Școală de Copywriteri) și, în prezent, are o echipă globală de peste 100.000 de copywriteri autentici, cu o pasiune pentru crearea de comunități, credibilitate și conversii doar cu ajutorul unor formulări puternice și precise. Urmăriți-o aici!

#3. Joe Coleman

Joe Coleman scrie texte premiate de peste 15 ani. Site-ul său este, de asemenea, hilar. În găsiți aici. Portofoliul său include Morrisons, British Heart Foundation, Heart Research UK și multe altele. A lucrat la publicitate, site-uri web, texte pentru radio și diverse materiale diferite. Dacă doriți să vă construiți un site de freelance copywriting, urmăriți-l pe Joe.

#4. Laurence Blume

Laurence Blume este un copywriter britanic care a lucrat cu companii precum Jeep, Panasonic, Sony, KPMG și altele. Impresionant, nu-i așa? El lucrează la o varietate de proiecte, printre care: site-uri web, landing pages, conținut SEO, broșuri, scripturi video, anunțuri pentru social media și multe altele.

Acesta scrie absolut tot ceea ce poate face parte din marketingul clientului, precum și multe alte materiale care pot fi utilizate în alte părți ale comunicării afacerii acestuia. Aceasta nu este o afirmație exagerată și nici nu se bazează pe ignorarea a ceea ce presupune cu adevărat fiecare sarcină. Este pur și simplu rezultatul faptului că este un copywriter profesionist de atâția ani!

Laurence Blume este un exemplu excelent că nu trebuie să te plafonezi într-un singur serviciu sau nișă, ci mai degrabă să oferi o gamă largă de produse pentru a maximiza raza de acțiune.

#5. Clayton Makepeace

Dacă ai început să activezi în acest domeniu, în mod sigur ai auzit acest nume măcar o dată. Dacă îl vezi în vreo poză, sigur îl recunoști! Din păcate, Clayton Makepeace nu mai este printre noi dar trebuie să vezi ce a făcut în copywriting pentru că este un exemplu minunat!

Clayton Makepeace a câștigat, ca și copywriter, 1 milion de dolari (sau mai mult) în fiecare an, din 1995. După cum spunea el: „Dacă poți aranja asta, naște-te cu bani; de preferință, cu o avere imensă. În caz contrar, nașteți-vă cu o înfățișare de clasă mondială, cu o porție mare de talent actoricesc, muzical sau sportiv. Dacă nu poți aranja aceste lucruri și totuși cauți bogăție și libertate nelimitate, devino un copywriter de răspuns direct.”

Clayton a scris prima sa promoție în 1968 și și-a luat primul loc de muncă cu normă întreagă ca scriitor în 1974. Makepeace a dus vânzările lunare ale Security Rare Coin’s (inițial de 300.000 de dolari) la 16 milioane de dolari la un an după ce s-a alăturat.

Cât de nebunesc este acest lucru? Acesta este doar un exemplu al rezultatelor absolut nebunești pe care le genera pentru clienții săi. Clayton este un exemplu minunat că, dacă faci o treabă bună, clienții vor continua să lucreze cu tine și îți vor trimite recomandări iar câștigurile din acest domeniu pot depăși orice vis.

#6. John Romaniello

John a făcut acest lucru cu mult înainte ca majoritatea dintre noi să știe ce este copywriting-ul. El este unul din mentorii consacrați în materie de copywriting și este singura persoană care se pare că a făcut peste 6 cifre vânzând ulei de măsline dintr-un singur e-mail și unul dintre puținii care a făcut mai multe lansări de filiere care au ajuns apoi la câștiguri de 7 cifre.

Agenția sa Wellspring Media, din care fac parte doi scriitori de elită, Brett Kaufman și Yogev Almog, creează niște campanii de marketing revoluționare pentru influenceri și companii directe către consumatori. Vedeți mai multe despre John Romaniello aici.

#7. Peter Kell

După ce a ajutat o cunoscută companie de îngrijire a pielii să treacă de la 0 la 45 de milioane de euro într-un an și apoi a ieșit din afacere, magicianul VSL (video sales letter) a trecut la următorul proiect cu MindValley. VSL-urile sunt videoclipuri concepute pentru a vinde un produs sau un serviciu spectatorului iar Peter le duce la un alt nivel, care se pare că va stabili standardul pentru marketingul pe internet pe parcursul anului 2022 și după acesta.

Pe lânga asta, Peter pare un tip super cool și merită urmărit pentru toate lucrurile legate de viață, creativitate și marketing.

#8. Kate Vidulich

Arma secretă din spatele unora dintre cele mai mari branduri online de sănătate și frumusețe, copywritingul venit de la Kate a generat încasări de zeci de milioane de dolari pentru clienți în ultimul an.

Ea a ajutat una dintre cele mai importante companii de îngrijire a pielii să treacă de la 8 la 9 cifre și a scris mai mult conținut important și în nișele de dezvoltare personală și legea atracției. Aflați mai multe despre ea.

#9. Joey Percia

Joey este unul dintre cei mai pricepuți copywriteri de e-mail și gânditori strategici de pe piață. Folosește Email Scaling Roadmaps customizate pentru a ajuta companiile să găsească rapid profituri ascunse și să își transforme lista de distribuție într-un activ de producție de clienți și de construire a mărcii.

Joey a lucrat cu peste 100 de clienți din peste 40 de industrii diferite. El este șeful de e-mail copy pentru o companie de sănătate cu 8 cifre și conduce o firmă de marketing de tip boutique pentru afaceri orientate spre scop.

Urmăriți-l pe Joey pentru șmecheriile aleatorii pe care le face sau obtineți cartea sa de marketing.

#10. Tiana Asperjan

Aparent venită de nicăieri, Tiana a luat cu asalt industria de copywriting. Încă de la început, a condus toate activitățile de marketing pentru unul dintre cele mai mari branduri de sănătate, iar acum a devenit freelancer, realizând conținut pentru artiști precum Emily Lark, Amber Spears și Mike Geary. Mari progrese se pot face într-un timp scurt in acest domeniu interesant, nu-i așa? Aflați povestea Tianei. Nouă ne-a plăcut și ne-a rămas în minte.

În concluzie, voi pe cine urmăriți la început de drum într-ale copywritingului? Sau cine vă inspiră în continuare dacă aveți deja un business în acest domeniu? Scrieți-ne pe hello@creativeadvertising.ro 😊 sau lăsați în comentarii pe rețelele de socializare!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

Articole