Trei cărți extraordinare pentru copywriteri de excepție

Ne place să citim, să învățăm, să-i ascultăm pe alții mai buni, mai citiți și mai deștepți ca noi. Așadar, cele mai recente descoperiri ale noastre sunt aceste trei cărți de excepție, ale unor autori cu renume, care de-a lungul timpului au avut și încă mai au un cuvânt de spus. Vorbim aici despre Claude C. Hopkins, Malcolm Gladwell și Vishen Lakhiani și operele lor de excepție recomandate a fi citite de copywriteri, indiferent în ce etapă se află în călătoria lor.

#1. Viața mea în publicitate. Publicitate științifică – de Claude C. Hopkins

Cine este Claude Hopkins? Poate pentru mulți dintre voi acest nume nu spune mare lucru, dar ce se întâmplă dacă vă dăm niște hint-uri: marketing de piață, sampling pe bază de cupoane sau cercetare asupra sloganelor?

Ați ghicit, acestea sunt niște practici standard în publicitatea zilelor noastre, toate inventate de renumitul Claude Hopkins.

Volumul „Viața mea în publicitate. Publicitate științifică” conține două cărți importante, practic de referință, și anume: abecedarul citit de autorii de slogane renumite, cartea Publicitate științifică, respectiv autobiografia autorului, intitulată Viața mea în publicitate.

Odată citite, cele două capodopere te vor conduce la concluzia surprinzătoare că adevăratele strategii de marketing au fost descoperite și documentate de mai bine de 70 de ani.

Ați fi crezut vreodată?

#2. The Tipping Point – de Malcolm Gladwell

Ne place de Malcolm Gladwell. Este printre cele mai mari nume în domeniul publicității prin prisma storytellingului, iar cartea lui The Tipping Point ne va ajuta să înțelegem așa numitele tipare invizibile care stau la baza comportamentelor contagioase, care se răspândesc ca un virus și afectează starea de bine a societății de consum.

The tipping point este termenul folosit de Gladwell cu privire la momentul magic în care ideea, trendul sau comportamentul social trece de un prag și se răspândește ca focul.

Acest lucru e aplicabil în orice domeniu, de la modă, muzică sau trenduri ale audienței.

#3. Codul pentru o minte extraordinară. 10 legi neconventionale pentru a-ti redefini viata si a avea succes in conditiile impuse de tine – de Vishen Lakhiani

Vishen Lakhiani este una dintre cele mai influente personalități din domeniul dezvoltării personale. Este fondatorul și CEO Mindvalley, o companie cu 200 de angajați, specializată în proiectarea experiențelor educaționale, crearea de platforme digitale și aplicații care asigură funcționarea academiilor online de dezvoltare personală, mindfulness, productivitate și altele. Misiunea lui Vishen este să revoluționeze sistemul educațional global, creând noi modele de sporire a potențialului pentru oamenii de pretutindeni.

Această operă este mai mult decât o carte, este o adevărată mișcare. Ea compară gândirea computațională, teoria integrală, spiritualitatea modernă, biologia evoluționistă și umorul, autorul oferind un cadru revoluționar în 10 puncte pentru a înțelege și îmbunătăți eul uman.

Citind-o, vei învăța cum să influențezi realitatea, cum să aplici modele unice ca ingineria conștiinței care să te ajute să înveți și să te dezvolți cu viteze nebănuite. Vei învăța să lași o amprentă pozitivă în univers și să-ți descoperi chemarea.

Vouă ce cărți vă plac și de ce? Așteptăm recomandările voastre, întrebările, nelămuririle, observațiile și ideile faine la –> hello@creativeadvertising.ro

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email

Articole